CHICAGO BULLS OG MOTOROLA

Chicago Bulls har meddelt et flerårigt partnerskab med Motorola Mobility, en Lenovo-virksomhed, og udpeget den som teamets officielle partner til trøjemærker. Dette samarbejde omfatter forskellige markedsføringsinitativer, projekter i lokalsamfundet, digitale ressourcer, skilte i arenaen mv. Med hovedkontor i det ikoniske Merchandise Mart i centrum af Chicago, der er verdens største erhvervsbygning og designcenter, gør Motorolas lokale rødder virksomheden til en passende parter til trøjemærker. Derudover har Motorola status som officiel global partner og eksklusiv partner inden for smartphones til mobilbrug for Chicago Bulls, hvilket styrker den stærke relation mellem de to enheder, der begge har bånd til deres hjemby. Chicago Bulls' President, Michael Reinsdorf, har udtrykt sin begejstring over at udvide deres partnerskab og forventer, at det vil have en effekt på det lokale, nationale og globale niveau.
"Chicago har i mange år været vores hjemsted, og Chicago Bulls har været en organisation, vi har respekteret og heppet på i hele den periode", sagde Motorolas President for Nordamerika, Rudi Kalil. "Motorola og Chicago Bulls er begge ikke blot utroligt stolte over hjembyen, men har også en passion for at bringe folk sammen via unikke forbrugeroplevelser. Vi er superglade over at bringe vores to brands sammen og yderligere styrke vores virksomhed og alsidige produktportefølje med byens levende energi og Chicago Bulls og NBA-fans fra hele verden."

Som del af partnerskabet bliver Motorolas brand meget synligt ved United Center og under Chicago Bulls-udsendelser på kampdage. Logoet vises uden for banen, på scoringstavlen under spillet, ved genudsendelser, på Chicago Bulls' sociale medier, digitale indhold, officielle websted og ved kommunikation med fans. Både Chicago Bulls og Motorola har planer om at fremme deres samarbejde lokalt og internationalt ved at organisere begivenheder og oplevelser for fans fra hele verden.

Motorola og Bulls fremhæver en fælles forpligtelse om at støtte af lokalsamfundet og samarbejder om initiativer, der har fokus på at give et løft til nødlidende lokalsamfund i Chicago. Målet med dette partnerskab er at yde et bidrag til arbejdet med at forhindre vold i lokalsamfundet hele vejen igennem de kommende sæsoner.

FOTOGALLERI: CHICAGO BULLS x MOTOROLA-TRØJEMÆRKE