default image
Teknologi er ikke en industri, den er et værktøj, der bruges til at skabe meningsfuld forandring. En pionerånd kombineret med en fast beslutning om at forbedre menneskets muligheder ligger i vores DNA—og den måde, vi fik vores navn på. To opfindere skabte det utænkelige og kunne ikke finde ord for, hvad det var. “Motorized Victrola” (Motoriseret grammofon) (i dag kendt som en bilradio) blev forkortet til det ikoniske "Motorola". Har et menneske brug for en bil med radio? Ikke nødvendigvis. Men havde udgangspunktet været det spørgsmål, kunne verden have set helt anderledes ud i dag.
default image

One giant leap for mankind

NASA betroede Motorola opgaven med at få kommunikation på månen i 1969. Neil Armstrongs berømte "giant leap" blev hørt i hele verden, takket være den transponder, han holdte, som Motorola havde udviklet. Kvalitet er en del af vores DNA, og vores endeløse bestræbelser på at levere et godt resultat er det, der gør, at de førende virksomheder inden for mobilkommunikation har tillid til os.
default image
Duis aute irure dolor in reprehenderit in orem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip
default image

Kunden er altid...

… at the centre of everything we do. To us, bringing people together doesn’t mean everyone is the same. Our obsession with innovation is driven by a commitment to humanity and engrained in our company culture. Initiatives dedicated to understanding consumer wants and needs are tested on the very employees who work at Motorola. Just listening isn’t enough – we hear consumers because we are them.